20 Nisan 2013 Cumartesi

barbie pasta

 evet göz acip kapamadan bir bakiyorum onca zaman gecmis inanin o kadar yogun geciyorki ben bile anlamiyorum ve önümuzdeki haftalar da cok yogun görünüyor hafta sonu bir hafta kadar kaciyorum en azindan gitmeden biraz tarif paylasayim dedim bu pastayi yegenimin dogum gününe yapmistim allah uzun ömürler versin insallah  pandispanyasi benim herzaman kullandigim pandispanya tarifim ama bu pasta icin 4 kat gerekiyor resimde belli degil ama buyuk oluyor yani iki kere ayni tarifden pisirmeniz gerekli artan iki taneyide baska pastalarda kullanabilirsiniz 

pandispanya tarifi icin buradan bakabilirsiniz http://yemekvehobi.blogspot.de/2011/03/pandispanya-keki-tarifi-2.html

ic dolgusu icin gerekenler 
400 gr  cilekli damla cikolata( pasta malzemesi satan yerden aliyorum )
400 gr damla cikolata 
4 paket cig krema (schlagsahne a200 ml)
badem veya findik( kirilmis )
cilekli damla cikolata 2 paket cig krema ile ocakta karistirarak eritilir 
baska tencerede  3 paket cig krema ile sade damla cikolata eritilir
biraz soguyunca buzdolabina konup en az 5-6 saat bekletilir 
ben aksamdan yapiyorum ertesi gün ikiside ayri ayri mikserde sertlesene kadar cirpilir
 derin bir kabin icerisine strejfolyo ile iyice kaplanir  icerisine pandispanya kekini yavasca bastirarak yerlestirilir bu asamada dikkatli olmak gerekiyor kek kirilmasin diye icerisine cilekli kremadan biraz koyarak findik veya badem kiriklari serpip ikinci kat pandispanya kekini koyuyoruz gine cilekli kremadan serip 3 keki koyuyoruz 3 siraya cikolatali kremadan koyuyoruz ve son olarak 4 keki de koyup uzerini kapatip buzdolabina koyuyoruz ve yine bir kac saat dinlendiriyoruz  buzdolabindan cikardigimiz kabi ters cevirip tabagi cikardiktan sonra kalan cikolatali krema ile iyice etrafini kapliyoruz
 tam ortasindan picakla ufak yer acip ayaklarini cikardigimizi barbie bebegin alt gövdesini guzelce strejfolyo ile kapliyoruz actigimiz delige yerlestiriyoruz süslemesi sizin zevkinize kalmis ben seker hamuru ile süsledim sade krema ilede süslenebilir icersine cilek veya muzda koyabilirsiniz  istedigim kadar cok resim cekemedim ama isterseniz diger bebek pastama bakabilirsiniz orda daha cok resim var
size afiyet olsun

8 yorum: