30 Mayıs 2013 Perşembe

visneli sütlacli tart







evet arkadaslar öncelikle herkese hayiri cumalar diliyorum gecenlerde bahsetmistim 5 litre sütten sütlac yapmistim diye ondan bir iki kase kalmisti ertesi güne kiz kardesim aradi misafir gelecekmis hemen aklima böyle sipsak bir tart yapmak geldi sizde denemek isterseniz sütlac pisirdiginiz bir gün bir kasesinide bu tart icin ayirabilirsiniz

malzemeler 1 adet Hazir tart keki
1 sise Konserve visne
1 cay bardagi seker
1 paket  Pasta jölesi kirmizi(Tortenguss rot )
yoksa iki kasik nisasta kullanabilirsiniz
1 kase sütlac  

eger sütlac icin Tarif isterseniz buraya tiklayabilirsiniz http://yemekvehobi.blogspot.de/2012/05/kolay-sutlac-tarifi.html

yapilisi ilk önce visneleri süzüp suyunu olcuyoruz 500 ml den az olursa su ile tamamliyoruz yani visne suyu toplamda 500 ml olmasi gerekiyor suyu tencereye alip Seker ve Pasta jölesini ilave Edip iyice karistiriyoruz hic puruz kalmayinca ocagi acip kaynayana Kadar sürekli karistiriyoruz kaynamaya baslar baslamaz ocaktan alip süzdügümüz visneleri icerisine katip karistiriyoruz  tart hazirlarken ben bu resimde görülen tozu kullaniyorum bu toz Pasta veya tartlarda meyvelerin suyunu cekmesini önlüyor olmasada olan bir sey ama almanyada yasiyorsaniz genelde heryerde bulunan bir sey aklinizda bulunsun diye yaziyorum neyse bu tozumu biraz serptikten sonra bir kase sütlacimizi döküp düzlüyoruz uzerine karistirarak ilimaya baslayan visneli karisimi kasik kasik seriyoruz ve biraz jölesi donana Kadar bekliyoruz tartimiz servise Hazir afiyet olsun

12 yorum:

  1. Seher hanim hayirli cumalar ola..size bir mail atmistim ulasmadi mi acaba?..fincan kilifi etkinliginde biz ikimiz eslesmistik kilifinizi gondermek icin adresinizi rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve iyi fikir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Görünüşü çok güzel, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. elıne sağlık cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  5. I wanted to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every bit of it.
    I've got you book marked to check out new things you post…

    Review my blog post; Glamis []

    YanıtlaSil
  6. Harika bir bloğunuz var.Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
    Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.
    http://lezzettaneleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. harika bir blog iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık kolay gelsin

    YanıtlaSil