29 Ocak 2013 Salı

box eldiveni pastasi





Herkese hayirli  gunler diliyorum ve kardesime yaptigim pastayi paylasmak istedim 
kardesim Box sporuyla yakindan ilgilendigi icin kendisine eldivenlerinin aynisini pasta olarak yapmaya calistim aslinda iki pastadan olustu her eldiven icin bir yuvarlak pastadan kirparak yaptim 
keki sade pandispanyanin kakaolusu kremasi ise cikolatali ganaj  kardesim meyveli sevmedigi icin sade oldu pandispanya tarifi icin buraya tik  http://yemekvehobi.blogspot.de/2011/03/pandispanya-keki-tarifi-2.html   cikolatali ganaj tarifi ise 
malzemeler 
3 paket cig krema(200ml)
2 paket (200 gr) kuvertur cikolata (damla  cikolata )
 yapilisi kremamizi tencereye alip icine cikolatayi ufak ufak kirip koyuyoruz ocagimizin altini acip orta ateste cirpici kullanarak cikolata tamamen eriyene kadar karistiriyoruz krema kaynamaya baslamadan ocaktan alip sogumasini bekleyip buz dolabina koyuyoruz bu islemi mutlaka pastayi yapmadan bir gün önce yapmaniz lazim ertesi gun soguyan kremayi mixerle iyice krema halini alana kadar cirpiyoruz ve pastamizi bununla kapliyoruz  umarim anlasilmistir allah nasip ederse ilerde bu krema cesitleriyle detayli adim adim tarif paylasacagim insallah bu tarif bir pasta icindir buyuk bir pasta icin iki ati gerekiyor kolay gelsin ve afiyet olsun

2 yorum: