29 Ocak 2013 Salı

kabarmayan kurabiye tarifi

Eger bu tarz kurabiye yapacaksaniz kabarmayan ve sekli bozulmayan kurabiye olmasi lazim 
ben bu tarifi butik tatlardan aldim kendilerine burdan tesekkur ediyorum
malzemeler
1 yumurta
125gr pudra sekeri
250 gr margarin (teryag)en guzel sonuc teryagla oluyor ama bazilari tereyag sevmedigi icin bazen margarin kullaniyorum
520 gr un

yapilisi yumurta yag (mutlaka oda sicakliginda olmali)ve pudra sekeri mixerle iyice cirpilir
bu asamada el ilede yogurabilirsiniz ben her iki sekildede denedim pek farketmiyor ama eli isisi cok olursa bu yagi eriteceginden fazla un gerkmesine sebeb olabilir daha sonra unuda ilave edip  yogrulan hamuru sikica strejfolyaya sarip buz dolabina koyuyoruz yarim saat kadar dinlendikten sonra hamuru tezgahta serce parmagi kalinliginda acip cesitli kaliplarla keserek 175 derecede kenarlari pembelesinceye kadar   pisiriyoruz firindan cikardigimiz kurabiyeleri soguduktan sonra istedigimiz renk seker hamurunu tezgahta merdaneyle ince acip kurabiyeleri kestigimiz kaliplarin aynisi ile kesiyoruz bir firca ile biraz su  surerek seker hamurunu kurabiyenin uzerine yapistiryoruz geris sizin zevkinize kalmis istediginiz sekilde susleyebilirsiniz sayfanin kendisinden gormek isterseniz burdan bakabilirsiniz 
 http://butiktatlar.com/2010/05/19/kurabiye-tarifi-1/
afiyet seker olsun


6 yorum:

  1. Çok güzeller. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim yorumun icin nursevin abla

    YanıtlaSil
  3. öyle hayıflanıyorum ki benim bebeklerim doğduğunda neden böyle etkinlikler yoktu veya vardı da biz haberdar değildik diye şimdi neler neler görüyoruz.Maşallah sizde maharetlisiniz ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler meri yorumun icin bende ayni seyleri düsünmüstüm o yüzden en son bebegimde biraz abarttim sanirsam gerci sagolsun hastane odasi suslemelerini kiz kardesim yapti :) ama meri bir taraftanda bunlar cok önemli degil önemli olan saglik ve huzur diyorum bizim zamanimizda yoktu böyle seyler ama sanki dahami mutluyduk ne ?

    YanıtlaSil
  5. Bu tarifte nisaşta olmuyor mu??

    YanıtlaSil
  6. windows phone snapchat ne zaman gelecek. windows phone snapchat indir

    YanıtlaSil