15 Mayıs 2011 Pazar

ispanak soslu patlican rulo

MALZEMELER ;
500gr ıspanak
1 baş kurusoğan
4 adet patlıcan
2 kase yoğurt
1 yemek kaşığı biber salcasi
Tuz
2 diş sarımsak
sıvıyağ

 yapilisi
Öncelikle patlıcanları alaca soyarak tuzlu suya kara sularını atmaya bırakiyoruz biz kuru soğanımızı piyaz doğrayarak kızdırmış olduğumuz 2 yemek kaşığı sıvı yağda soteliyor ve biber salcasini ilave ediyoruz  en son ıspanakları ekleyerek soteliyoruz. Sotelemiş olduğumuz ısmanak soğurken biz yıkayıp kuruladığımız patlicanlari tost makinasinda kizartiyoruz asil tarifte yagda kizartiliyor ama ben tosta yaptim sarımsaklarımızı ezip yogurdu ilave edioyruz soğumuş olan ıspanağida ekliyoruz sonra kizaran patlican dilimlerine biraz ispanakli sosdan koyup rulo yapiyoruz böyle ugrasmak istemeyen borcama bir sira patlican bir sira sos dizip üzerine yogurt dökerek servis yapabilir  afiyet olsun ....
ben bunu pastalinin blogunda gördüm okadar hosuma gittiki üsenmeyip kaktim hemen yaptim kendisine burdan cok tesekkür ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder