15 Mayıs 2011 Pazar

kapuska

kapuska bizim oralarda cok yapilan bir yemek zaten bayburt da lahanali yemek cesidi coktur
ben babamin en sevdigi kaburgali yaptim kuzu kaburga yoktu bende süt danasi kaburga kullandim cok lezzetli ve saglikli bir yemek
malzemeler yarim kilo kadar kaburga ben yemeklik hazirlattim kasapta
orta boy yarim lahana
2-3 orta boy patates
yarim bardak bulgur
salca
biber salcasi
tuz karabiber pul biber

ilk önce kaburgalari genis bir tencereye yagli kisimlari alta gelecek sekilde koyuyoruz ben hic yag kullanmiyorum kaburglar yagli oldugu icin yeterli geliyor sonra kaburgalar iki tarafi kizarinca üzerine biraz su koyup pisiriyoruz salcayi ilave ediyoruz  lahanalari iki parmak kalinlikta kesip yikayip etlerin üzerine ilave ediyoruz tencerenin agzini kapatip orta derecede pisiriyoruz lahanalar biraz yumusayinca patatesleri  soyup yikayip küp küp kesip lahananin üzerine ilave ediyoruz en son bulguruda koyup pisiriyoruz  son olarak baharatlari ilave ediyoruz afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder