25 Şubat 2011 Cuma

bebek pasta

 bu pastayi komsumuzun kizina yapmistim kiz cocuklari icin cok güzel bir pasta gerci bu benim ilk bebek pastamdi birazda aceleye geldi cok farkli süslemelerde yapilabilir ama bence bu en kolay verziyonu
  • malzemeler
  • iki paket kakaolu kremsanti
  • 4  bardak süt
  • birpaket krempeynir
  • 1 konserve ananas mango(herhangi bir meyvede olabilir cilek muz)
  • iki paket krema sertlestirici
  • iki paket beyaz kremsanti
  • gida boyasi (ben beyaz kremaya biraz visne suyu kattim boya kullanmadim )
  • kek icin malzemeler  bu malzeme bir büyük bir kücük kalib icin
  • 6 yumurta
  • 240 gr seker
  • 150 gr un
  • 150 gr nisasta
  • bir paket kabartma tozu
  • 2 paket vanilya
 malzemeler icin ben iki kek yaptim biri normal kalip birde ayni miktari iki kücük kalipta 18 lik olan kek kalibinda pisirdim pandispanya keki daha önce yazmistim genelde aynisini kullaniyorum ben malzemenin iki katini kullandim ama gereken kücük kekin birini baska zaman kullanmak üzere derin dondurucuya koydum
ama siz ugrasmak istemesseniz iki adet hazir pandispanya kullanabilirsiniz
 gelelim yapilisina soguyan keklerin büyük olani 3 kücük kaliptakini ikiye bölüyoruz  keki yapacagimiz kalibi strecfolyo ile kapliyoruz en alta ilk resimde oldugu gibi büyük olan kaliptan bir parcasini yerlestiriyoruz hafice kalibin icine dogru bastiriyoruz iki paket cukolatali kremsantiyi iki bardak sütle iyice  cirpiyoruz kremsantinin bir miktarini ortadaki cukura koyuyoruz üzerine kücük kalipta pisirdigimiz kekden bir tanesini koyuyoruz üzerine tekrar kremsanti ve yine ufak kek  iki sira kremsantiden sonra
konsreve meyveleri rondoyo alip biraz suyundan ve iki paket crema sertlestiricisini koyup iyice püre haline getiriyoruz icerisine bir paket krem peyniri katiyoruz bu karisimida 3 ncü sira olarak yayiyoruz üzerine tekrar kek
keki büyüklügüne göre ayarlayabilirsiniz (kenarlardan kalan kirintilari atmayip truff yapabilirsiniz )
 en son kekide koyduktan sonra dolaba koyup soyumasini bekliyoruz
 buda benim kullandigim tasin formu soguduktan sonra kalibi ters cevirip kalan iki bardak sütle cirpilanbeyaz  kremsantiyi istediginiz bir gida boyasi ile renklendirip zevkinize göre süsleyebilirsiniz  herhangi bir bebegin ayaklarini cikarip pastaya takilacak kismini strecfolyo ile sariyoruz pastanin ortasina bebegimizi  yerlestiriyoruz hafifce bastirip kenarlarini krem santi ile süslüyoruz afiyet olsun .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder