23 Mart 2013 Cumartesi

popcake

 evet simdide  su  son zamanlarda  cok meshur olan popcake tarifimi vereyim aslinda biraz bildigimiz truff lara benziyor evde kalan bayat keklerimizi veya pasta yaparken kirptigimiz fazla kekleri böyle degerlendirebiliriz cocuklar cok seviyor tadida cok güzel uzun zamandir paylasmak istiyordum ama detayli resim cekememistim bu sefer elimden geldikce detayli cekmeye calistim insallah yeterli olur simdi geciyorum tarife 
  • 1 adet pandispanya kek  (tarifi burdan bakabilirsiniz http://yemekvehobi.blogspot.de/2011/03/pandispanya-keki-tarifi-2.html
  • 1 paket süt receli (milchmädchen)süt receli yoksa bir paket sivi kremsantiyi cirparak kullanabilirsiniz
  • yarim paket hindistan cevizi rendesi (100 gr)
  • 1 paket beyaz küvertür cikolata 200gr
  • 1 paket normal küvertür cikolata 200gr
  • 30 adet cöpsis 
  • uzerne süslemek icin süssekerleme (olmasada olur )
  • hamurun kivamina göre bir iki kasik süt
 ilk önce pandispanya keki daha önceki gün yapip bir kenarda bekletiyoruz biraz kurumasi lazim kekimizi elimizle ufalayip icerisine süt recelimizi  (milchmädchen) ilave ediyoruz hindistan cevizi rendesinide katip yoguruyoruz eger biraz kuru olursa bir iki kasik süt ilave edebiliriz cigköfte kivaminda olacak elimizle yuvarlak toplar yapip buzdolabinda biraz dinlendiriyoruz daha sonra küvertur cikolatadan biraz eritip cöp sislerin ucunu erimis cikolataya batirp popcake ler batiriyoruz böyle bir 20 dakika daha dolapta beklemesi gerekiyor bunu yapmamizin sebebi cubuklar popcake yapissin diye yoksa sabit durmaz cöpsisden düserler
 simdi sira popcakeleri cikolatayla kaplamak kaliyor aslinda buda zevkinize kalmis istediginiz bir cikolatayi eritip teker teker popcake leri cikolataya batirip kabimizin kenarina hafif sürerek fazla ciklatayi temizliyoruz kapladigimiz cikolatayi bir strapor parcasina veya yuvarlak kevgir varsa ters cevirip onun deliklerine gecirerek kurumasini bekliyoruz iyice kuruyunca diger renkle süsvermek icin cöp sisi erimis cikolataya batirip cikarinca ince akan cikolatayla seritler yapabilirz eger süslü sekerleme kullanmak isterseniz tam kurumadan uzerine serpebiliriz


bundan sonrasi sizin zevkinize kalmis ben popcakelerin altina tekrardan minik maffins kagirtlari gecirip vazoya diziyorum buket gibi eminim cok daha güzel yapanlariniz olur bu günlük benden bu kadar herkese kocaman selamlar diliyorum

5 yorum:

  1. şahane olmus elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. cANIM BUNLAR BİR HARİKA OLMUŞ.. Ellerinize sağlık.
    Bumerang konusunu sormuşsunuz . Googleye bumerang yazın ordan üye ol seçeneği ile üye olun. Kabul edilince mesaj geliyor. İsterseniz promasyon kodu bölümü var arzu ederseniz oraya promasyon kodu yazabilirsiniz. benden de alabilirisniz bu kodu üye olan başlka tanıdığınızdanda. Ama bonus kazanabilmek için paltin üye olmalısınız. siizn bloğunuz güzel zaten tarifğine falan bakıyorlar. Ben 6 ayda 4 reklam aldım. Ama öyle herkesin zannettiği gibi paralar kazanılmıyor hatta ilk başda çok küçük rakamlar oluyor:( yinede arzu ederseniz özelden bana ayzınız bloğumda iletişim bilgilerim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim nursevin abla ben merak ediyorum olumlu olumsuz yanlarini vaktim olunca bir inceliyecegim insallah sana özelden yazarim

      Sil
  3. Muhteşem görünüyorlar, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil