12 Mart 2011 Cumartesi

visneli kakaolu pastaci kremali pasta

bu pastayi kakaolu pandispanya keki  yine kakaolu pastaci kremasi ve visne kompostosu ile yaptim
pandispanya genelde hep ayni tarifler olunca yazmaya gerek yok heralde en alt kata gelen visne kompostosunu visneleri önce süzüp suyunu iki yemek kasigi nisata ve iki yemek kasigi sekerle karistirip kaynattim kaynar kaynamaz süzdügüm visneleri kattim ve soguyunca pastanin ilk sirasina bundan serdim
bu da ikinci sira pastaci kremasi  birbucuk bardak süt 2 kasik un 2kasik nisasta 4 kasik seker
3 yumurat sarisi bir tencereye koyup iyice karistiriyoruz ocagin üzerine bu karisim alip karistirmaya devam ediyoruz kaynamaya baslar baslamaz ocaktan alip üzerine strec folyo serip bir kac yerden bicakla delik aciyoruz ve sogumasini bekliyoruz pastanin ikinci sirasi ve kaplamasida bu ve gerisi zevke kalmis ben seker hamuru ile süsledim size afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder